onsdag 23 september 2009

Tröttonsdag

Så illa jag sovit i natt! Jag låg vaken i nästan en hel timme mellan kl 1 och 2. Hade så ont i ena axeln/skuldran, trodde jag skulle gå åt. Hungrig var jag också, och det var nog det som gjorde mest, att jag inte kunde somna om.

Gick upp och drack två glas nyponsoppa (blev jättemätt. NOT) och tog en Ipren. Så småninom somnade och sov jättegott när klockan ringde.

Blev sen till bussen, höll på att bli påkörd av en bil som kom i världens fart - jag skrek åt honom och gav honom två onda ögon. Det kändes bättre. Kaninhjärta till trots.

Sen strulade cykellåset och jag utbrast väldigt moget: F***a. Och såg inte att det stod andra vuxna bakom mig. *ryckte på axlarna som vilken annan fjortis som helst*


Nu kaffe! I mängder! Dagen kan bara bli bättre!

7 kommentarer:

  1. Vissa dagar bara ÄR.
    Men sen bara rullar det på ändå.
    Ha det gött.

    SvaraRadera
  2. Fniss. Japp, dagen kan bara bli bättre! =)
    Jobbigt med såna starter på dagen!

    Positiv-kram!

    SvaraRadera
  3. *skrattar*
    Det är kul för oss läsare iallafall!

    SvaraRadera
  4. haha..du skriver så roligt!
    Hoppas det gör mindre ont i axeln/skuldran..

    SvaraRadera
  5. Jaha fler än jag då som inte kunde sova i natt...blir en tröttonsdag för mig med! :)

    SvaraRadera
  6. Det var väl inte så farligt att säga f***a i det sammanhanget, värre var det när jag sa det inför HELA klassen på Komvux för x antal år sen när jag hade ett arbete om barn och döden.
    Nervös var jag, och klassen hade även bjudit in andra lärare.
    Jag stod fram vid tavlan och tänkte: hitta orsaken, finna orsaken osv osv.
    Och när jag skulle börja så säger jag f***a orsaken, det blev helt tyst i salen och jag, ja jag dog faktiskt!

    SvaraRadera
  7. Hahahaha!!! Bitch, please! :-D Sköt om dig!

    SvaraRadera