lördag 5 september 2009

Jag är cool


Jag har nog bestämt mig för svarta byxor och någon top. Eller skriver man topp? Ett P, två P?

Vad för top/topp vet inte ännu, men jag har en massa som jag aldrig använder så det bådar ju gott. Eh... hm.

Jag känner mig piggare nu, mycket piggare! Tack Treo! Och jag tror att det kommer att bli trevligt ikväll! 

Nu ska jag duscha, så har jag det gjort. Familjen är och köper godis och lite hämtmat som vi ska slänga i oss, barnen och jag. Pappan fick lunch på mötet idag. Men vi andra fick klara oss med flingor och fil... Förjävla dålig mamma ibland, i den här familjen.



5 kommentarer:

  1. Med svarta byxor och topp kan det aldrig gå fel. En klassiker som alltid är snyggt så jag tror det är ett bra klädval :-)

    Hoppas middagen flyter på bra och att stämmningen är på topp..

    Villa beskriva även din blogg med ett ord.. Ärlig!
    Skulle kunna slänga in ett bonusord på rolig också :-)

    SvaraRadera
  2. Du kommer att bli jättefin!! Vad skall du bjuda på förresten?!? Någon rätt som du favoritlagar?

    SvaraRadera
  3. Svarta byxor är alltid ett säkert kort =)
    Annars är min favoritutstyrsel en fredags/lördagskväll precis som din, myskläder! Det är ju så skönt efter en veckas jobb=)

    Hoppas du hittade något att sätta på dig =) Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Det blir la änna gôrbra, eller... ;)

    SvaraRadera
  5. Blir också lite konfunderad när jag ska skriva topp/top, eller gymmet/gymet :-)

    SvaraRadera