fredag 27 november 2009

H E M M A !!! *skriker*


Shiiiit vad härligt! Fredag eftermiddag (kväll snarare. Förkväll) och heeeela helgen ligger framför oss! Milslång! Nästan evighetslång! Härligt!

Vin är inhandlat. Två flaskor Corvina Veronese (säkert kort) och vi har bestämt oss för hämtmat. Italienskt. (Pizza).

Sen ska vi parkera oss i varsin soffa, som varsin pösmunk! Kanske blir det lite godis eller lite Pringles. Först ska vi bråka om vem som ska handla maten och godiset och Pringlesen.

Eller så nöjer vi oss med mat och vin!

Välkommen helgen!!!

Pst: Maken har sagt att han kan tänka sig att gästblogga. Och tyckte jag mig se ett slags glimmer i hans ögon? Tror jag ångrar att jag frågade honom.

3 kommentarer:

  1. Låter som en toppenkväll, hälsa mannen att vi välkomnar hans gästbloggande?=

    SvaraRadera
  2. Ja fy fabian vad skönt det är med fredag. Speciellt den här fredagen (så känner jag iof alla fredagar).
    Tycker det vore väldigt intressant och roligt om din man gästbloggade. Ångra dig inte!

    SvaraRadera
  3. Mita: Jag ska hälsa honom, tror jag... : )

    Mockapocka: Skönt ja! Åh! Fler fredagar åt folket!
    Nja... jo, kanske intressant... ska försöka att inte ångra mig.

    SvaraRadera