lördag 14 november 2009

Rastlös


Efter att inte ha gjort någon nytta alls den senaste veckan känner jag nu att jag måste göra något. Aktivera mig. Frigöra lite överskottsenergi. Få lite nytta gjord. Lite jobbigt är det då att precis ha avslutat frukost (ja, nästan i alla fall) och precis fått i mig elvakaffet. Något försenat, vilket känns i huvudet. Men snart är dimmorna borta! Snart känner jag mig pigg igen (förhoppningsvis).

Vill bara tala om (fast jag använder onödigt många ord för att komma dit...) att jag snart ska ut och springa en liten sväng. I regnvädret. Det är i och för sig uppehåll nu men jag kan nästan slå vad om att det kommer börja regna lagom tills jag kliver utanför dörren.

Åh, jag längtar redan tills jag är tillbaka hemma igen och är trött, nöjd och lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar