söndag 22 november 2009

Hemma - trött och nöjd


Borta bra (och i detta fall: Jättebra!) men hemma bäst!

Tågresan hem gick bra, men internet var supersegt och jag var trött. Satt och läste i min bok tills jag kände att det var dags att blunda lite. Vips satt jag med huvudet hängandes tungt framåt och sov.

Vi fick middag när vi kom till mina föräldrar där barnen varit över helgen, skönt (för maken) att slippa laga.

Barnen sover och maken och jag slappar i varsin soffa. Vi äter godis.

Jag skulle behöva ta en dusch, men det lutar åt att jag går och lägger mig nu och duschar i morgon bitti istället.

Eh... det här inlägget verkar inte bli mer intressant och innehållsrikt än så här, så jag bör nog ge mig. Och komma igen med förnyad styrka i morgon.

I morgon ja. Det blir ingen poweryoga för mig. Dels är jag för trött känner jag och dels ska lilltjejen få influensasprutan och då måste jag vara med. Hej jätteminus på flexen.

Nu kika färdigt på Aktuellt och sen s o v a !!!

3 kommentarer:

  1. Du låter trött men nöjd. Bådar gott. Väntar på härliga inlägg från dig nu... ;)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni haft det så bra:)
    Men det är ju alltid något speciellt med att komma hem ändå.
    Och det är väl tur att man känner så!:)

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag lite inspirerad att skippa mitt gympapass i kväll. Man måste ju inte gå varje gång, eh, jag menar varannan, plmrfr, vartredje då. Måste inte gå en gång i månaden. Lite väl hurtigt tycker jag.

    SvaraRadera