måndag 9 november 2009

Jag är kanske lite trött och grinig


Kan bero på att jag är hungrig, och tro mig, idag ska jag äta innan jag går och lägger mig! Igår när jag lagt mig insåg jag att jag inte hade ätit på jääähääättelänge! Dumma mig! Men orkade jag gå upp för att äta? Nähää...

Jag har naturligtvis tittat på Ullared, och det är där rubriken kommer in i sammanhanget, men det var sådär idag tycker jag. Det lyfte aldrig. Inget att skriva om egentligen, men jag gjorde ett försök här! Läs gärna och kom gärna med tips, idéer eller kritik! Beundrarbrev och feta anbud mottages tacksamt!

Om någon råkar veta vilken låt som spelades när familjen Kjell och hans storshoppande fru samlades kring campingbordet så vill jag gärna veta vilken det är! Och det är inte Papaya Coconut jag tänker på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar