torsdag 19 november 2009

Snart fredag!!! Tjoho!

Igår morse när klockan ringde fattade jag ingenting, jag fick för mig att jag skulle vara ledig. ??
Idag däremot har det känts, och känns, som onsdag! Men det är det inte för det är redan torsdag, tjoho!

I morgon är det halvdag för mig, knapp halvdag - helgen kommer tidigt! 11,42 går tåget om jag inte minns helt fel (får inte glömma biljetten i morgon, får inte glömma biljetten i morgon, får verkligen inte glömma!!!

Shiiiiiit vad det ska bli härligt att komma iväg! Få komma hemifrån ett par dagar, få sakna barnen, slippa alla måsten som är hemma, få komma till huvudstaden, umgås med trevliga svågern och svägerskan (och maken, han är också trevlig), strosa i Gamla Stan, shoppa sig lite lycklig!

Och himla spännande det ska bli att träffa Singelmamman!

1 kommentar:

  1. På tal om vaccinet, så ska ju alla högerhänta få sprutan i vänster arm eftersom man inte kan använda den nästa dag... Alltså har du många vänsterhänta bekanta! =)

    SvaraRadera