torsdag 5 november 2009

Ja vad säger man


Jättesuck!

Maten gick väl att äta. Men det var inte mer. Lite diffus smak och känsla över såsen, den kan inte komma från något annat än havren.

Jag klippte ner ett par Jambalaya (stark ölkorv) i grytan och det lyfte det hela lite lite ...

Hade min man varit hemma hade han sagt: "Det här var väl inte det bästa du gjort" - och jag kan inte annat än hålla med.


Sen avslutade jag det hela med att trampa i den blöta trasan som blivit kvarlämnad på golvet ... (den som jag använde för att torka upp marmeladen som hälldes ut på golvet nedanför kylen - orkar inte ens berätta om det, men ja, det inträffade mitt i matlagningskaoset)


2 kommentarer:

  1. hahahaha! Herregud vad jag skrattar. Du är underbar!

    SvaraRadera
  2. Singelmamman: =) jag kände mig lätt hopplös kan jag säga...

    SvaraRadera