torsdag 12 november 2009

Sovit gott


Jag vaknade när maken tappade sin telefon i golvet någon gång strax efter halv 5. Sen låg jag vaken en stund och kunde inte somna om (frustrerande!) men när jag väl somnade sov jag fantastiskt gott och när klockan ringde blev jag nästan sur! Jag ville bara fortsätta sova!

I natt har jag drömt om fastigheter som skulle renoveras. De hade knackat loss allt invändigt, grund, väggar och takbjälkar, och enbart fasaderna stod kvar... De såg ut att rasa vilken stund som helst.

Är det mitt liv jag sett i drömmen, tro? Näe, det tror jag inte ...

4 kommentarer:

  1. Du har en award att jobba på hos mig!

    SvaraRadera
  2. godmorgon man bearbetar mycket i sömnen...
    kanske går du till "botten" med något?
    eller så är det stress drömmar :)

    SvaraRadera
  3. Nä, det är nog bara en dröm:)
    Hur mår barnen?

    SvaraRadera
  4. Kommandoran: Åh, tack gulle dig!

    Susanne: I natt var det inga stressiga drömmar, bara lite konstiga!

    Gafflan: Jotack, de mår bättre! Som tur är!!!

    SvaraRadera