tisdag 1 september 2009

Hösten är här!


Första september idag! Solen skiner, himlen är blå och jag har sovmorgon! Häääärligt! Ännu härligare hade varit att få stanna hemma hela dagen och mysa! Fast äh, så känner jag bara för att jag ska iväg. Hade jag varit tvungen att stanna hemma hade jag mer än gärna velat ge mig iväg. *lurar mig själv*

I natt har det varit full aktivitet - drömmarna har varit intensiva och avlöst varandra, och jag var helt slut när klockan ringde! I kväll är det jag som lägger mig på spikmattan, med eller utan tröja! För här ska sovas gott och vaknas utvilad! 


Nähä, börja göra mig i ordning kanske..? Tänkte vara på jobbet lite tidigare idag...

6 kommentarer:

  1. Spikmatta eller inte.

    Jag sover tack och lov som ett barn ändå.
    Kanske tack vare att jag har FYRA barn??
    Vem vet......

    SvaraRadera
  2. Jag sover bra, men drömmer så förbannat mycket vissa nätter!

    SvaraRadera
  3. Jag köpte mig ju en spikmatta i somras men ärligt talat så har jag inte legat så många gånger på den.

    Men nu ska det bli!
    Nu är det nya tag som gäller, spikmattas ska liggas på och hälsomässigt leverne ska det bli!

    Vi får väl se hur det sen blev.....
    är inte helt otroligt att det går åt pipan denna höst också
    ;)

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad härligt det låter med en fin höstdag!!!
    I natt hade värsta thunderstormen, så det blev ju så där med sömn...

    SvaraRadera
  5. Skrev också om att det är höst nu, men fick både mor o dotter på mig... ;)

    SvaraRadera
  6. japp spikmatta det är grejor det ,,
    ligger nästan varje kväll på min !!

    och nu har jag köpt en ny madrass oxå så nu får gubben dra mig ur sängen på mornarna ..

    kram

    SvaraRadera